2013. szeptember 4., szerda

Tv műsor a múltból - 1987.06.22 és 06.28 között

A 80-as években csak két magyar tévéadó létezett: az 1-es (M1) és a 2-es (M2). Semmilyen kábeltévé nem volt Magyarországon akkoriban. A rendszerváltás után, kb. 1989-től lehetett venni az első műholdas berendezéseket, amikkel FTA (szabadon vehető) német csatornákat is lehetett fogni, meg a Music Television Europe műsorát is (nekem 94-től 99-ig volt analóg műholdvevőm). Addig meg csak mindenki az 1-es és 2-es adókat nézthette. Ennek a két csatornának az 1987. június végi tv műsorának rajzfilmes programjaival foglalkozunk most a cikkben.


Minden este 7 körül az 1-es műsoron volt esti mese, ami általában magyar, román, lengyel, vagy akár NDK vagy NSZK nemzetségű volt.

Június 22-én, hétfőn csak az 1-es program ment, és este 18.00-tól ment.
Nyilván az akkori hétfői adásszünet miatt nem írtak műsort arra a napra a 2-esről.

23-án, kedden már délelött 9.00-tól indult az 1-es program, aznap 18.45-kor adták a 80 nap alatt a Föld körül Willy Foggal c. spanyol sorozat 12. részét, a Vihar a Kínai-tengeren részt.
A 2-es műsor 15.10-től indult, de semmi mesét nem adtak benne aznap.



25-én, csütörtökön adták az 1-esen 18.40-kor: a Hanna Barbera féle 16 részes Tom és Jerry Show-t, aminek pont az 1. része ment. A magyar Tom és Jerry népszerűséget az erősítette, hogy júliustól kéthavonta jelent meg a Móra könyvkiadó égisze alatt a Tom és Jerry képregényes könyvsorozat (letöltve megvan nekem JPEG-ben minden száma). A Tom és Jerry Show új szinkronnal az RTL Kölyökklub blokkjában is ment tavaly.
Tom és Jerry már 87-ben volt a magyar képernyőn...
..vele együtt adták ki kéthavi rendszerességgel a
róluk szóló képregénysorozatot.
27-én, szombaton az 1-esen 18.45-kor ment a Mézga család 10. része, az Időkibővítő c. rész.

28-án, vasárnap az 1-esen 10.25-kor megint a 80 nap alatt a Föld körül Willy Foggal ment, de most a Fogadás c. első rész, és egy ilyen rövid leírást is adtak hozzá:

"A 26 részes spanyol rajzfilmsorozat a jól ismert Verne-regény adaptációja, melynek szereplői ezúttal állatok."

Most nem tudom megmondani, melyik újságon olvastam a tv műsort, mert a lapon nem írták a címét. Csak a tévéműsor papírt találtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése